Plzeň se dostala mezi 10 top evropských destinací Lonely Planet

11.06.

„Zájem zahraničních novinářů vnímáme stále silněji od začátku letošního roku. Střídají se v Plzni téměř každý týden, ať již individuálně nebo na námi organizovaných presstripech. Už jsme tu měli několik desítek německých novinářů, mezi kterými byli například redaktoři píšící pro Hamburger Abendblatt, Lufthansa Magazin, Tagesspiegel a Hessische Allgemeine či Rheinische Post, zástupce rakouských, italských, francouzských i finských médií, britského freelance žurnalistu s objednávkou na reportáž od amerického cestovatelského magazínu,  ale třeba také televizní štáb z Brazílie,“ říká PR manažerka Mirka Reifová.

Článek v Lonely Planet nezve jen na program Evropského hlavního města kultury, ale prezentuje Plzeň také jako kolébku piva, která je méně zaplněna turisty než Praha a může nabídnout  návštěvu podzemí i krásný výhled z věže Katedrály sv. Bartoloměje.

„Lepší reklamu jsme si nemohli přát,“ dodává k tomu ředitel marketingu projektu Plzeň 2015 Radek Auer. „Od začátku jsme si v marketingové strategii vytýčili, že nebudeme propagovat jenom kulturní akce v rámci roku 2015, ale celkový zážitek, který si může návštěvník z města odnést.“

Článek najdete zde.